Monday, October 17, 2011

KELAS CUPCAKE

Kak Azlina.. Memang perlu banyak berlatih sebab tangan betul2 keras kejung.. hehehehhe.. hape yang haku ajar semua kurengggg menjadi..lain di ajar lain yang jadik... ngeh..ngeh..ngeh.... Jadi.. akak... kena rajin lagi tau b'latih mendeco..Kak Ramlah.. diam2 ubi berisi.. senang nak ajar.. sekali tunjuk dah boleh..Aniez.. Ha.. ni ponn kena banyak lagi practise tau.. bila di tengok je mendeco.. mesti menggeletar.. ni nak kena buat sorang2 baru menjadi nih... edit: semalam terserempak ngan aniez kat larkin.. katanya aniez dh terima order cupcake yang pertama. wohooo.. Alhamdulillah...Ina.. jangan tak tau.. asben ina ni Chef tau.. Western Chef.. Ina pun kira ok bab deco mendeco ni.. sekali tunjuk dah boleh buat.. Memang full house.. Yang join kelas kali ni Kak Azlina dari permas (kalau tak silap), Kak Ramlah (batu pahat), Aniez (Uda) dan Ina (Uda). tapi gambo kapkeknya tak sempat ku gambar sebab .. ntah ek.. terlupa kot.... ngeh.ngeh..ngeh..... tengkiu semua....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...