Monday, October 17, 2011

KELAS BASKETWEAVE


Yang ni gambar Ana tengah berposing bersama kek yang di buatnya. Ana ni agak lambat nak pick up cara2 buat bunga rose dari BC.. sampai lembik icing tu di kerjakan.. yang kelakar tu.. penut satu badan dengan icing.. ngeh..ngeh..ngeh... tapi dah akhir2nak balik tu.. eh..eh.. makin jadi lak bunga rosenya... apa2 pun kene cuba lagi tau sampai jadi..

yang ni lak Weena bersama hasil kerjanya.. Haaa.. yang weena ni lak cepat sket tangkap cara2 nak buat bunga rose guna BC icing ni.. mula2 wenna ni nampak seronok deco keknya, tapi bila terima panggilan telefon terus nampak dia berubah.. macam dah tak de mood.. ada masalah kat pejabat agaknya.. tapi masih dapat siapkan sampai habis..

Wah.. tengah bersemangat time ni... meratakan bc ke seluruh kek..

Kelas kali ke2 ni di hadiri oleh 2 orang student.. Ana dan Weena.. belajar teknik2 hiasan bakul dan di hias di atasnya dengan bunga2 rose dari BC juga cara2 lelehan cekelat kat tepi kek tu agar tak jatuh sampai bawah.. Kelas bermula dari jam 1.00 pm dan berakhir ke 7.00 pm... Kelas yang sangat panjang masanya... penat gilerrr tapi seronok sangat.. time nak balik tu.. ada lak segmen memetik buah mangga... lupa nak amik gambar.. mesti lucu kan.. apa2 pun thanks untuk Ana dan Weena.. kalau nak dapat teknik2 yang betul nak buat bunga rose tu, kene buat selalu tau..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...