Thursday, October 27, 2011

KELAS ANEKA TART BERSAMA PELAJAR KHAS POLITEKNIK JOHOR BAHRU

DSC_0557 
 Peserta bersama interpreter

  DSC_0534 
Rehat

DSC_0531 DSC_0553 DSC_0550 DSC_0552 

 Sekali lagi saya di jemput untuk mengajar pelajar Politeknik JB. kali ni cabarannya agak susah sedikit kerana saya perlu mengajar pelajar-pelajar Khas bisu dan ada di antaranya yang pekak. Pengalaman yang tak mungkin akan saya lupakan. sangat seronok berkerja bersama mereka.. pada permulaannya saya agak kekok kerana apabila saya menerangkan dengan terperinci modul kelas pelajar2 ini tidak memandang ke arah saya.. hehehe.. Mereka memandang terus kepada Interpreter (alih bahasa).. (Lucu pun ada sebab rasa saya bercakap sorang2) hehehe.. Lama Kelamaan bila bersama mereka saya sedikit sebanyak faham bahasa mereka.. saya pulak main hentam kromox aje bila menerangkan sesuatu kepada mereka.. Dan mereka Faham walaupun bahasa insyarat yang saya buat tu agak kelakar.. Apapun saya doakan semoga mereka ini berjaya dalam apa jua bidang yang mereka ceburi. Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...