Tuesday, March 8, 2011

BLUEBERRY CHEESETART

Terus terang sebenarnya saya mendapat tempahan yang agak banyak untuk Blueberry Cheesetart. Tapi selalunya saya akan menolak tempahan pelanggan dan memberi pelanggan saya itu kepada pelajar kelas tart saya. Saya mempunyai masalah ketidaksabaran dalam menggentel kulit tart. biasanya Mr. Hubby  yang akan buat kulit tart dan saya akan membuat filling sehingga la selesai..
Jadi bila saya mendapat tempahan cistat ni.. saya perlu tanya Mr. Hubby terlebih dahulu.. Kalau dia OK.. saya pun Ok la.. kalau masa tu dia ada kerja.. Hurmm.. saya terpaksa menolak tempahan..

Rata2 pelanggan yang menempah adalah pelanggan yang pernah menempah dengan saya.. keh..keh..keh.. Ayat tak leh blah... ^___^.  Tapi betul.. kalau saya tak leh buat saya akan serahkan pelanggan itu pada student saya. pandai2 la diorang berurusan. tapi saya akan call pelanggan itu dan tanya macamana? Dan selalunya pelanggan berpuas hati dengan mereka. Alhamdulillah.... Rezeki dari kelas...

ok.. membebel lak.. Layan pic blueberry cheesetart ye..

Picture1 401 Picture1 409 

p/s: Teringat kisah setahun yang lalu.. bila sorang student kelas tart call saya. Katanya "cikgu saya tak dapat buat tart" ingatkan kenapa.. takut gak sakit ke hape.. Rupa-rupanya tak dapat buat sebab dapat job terlalu banyak. 10 ribu pcs.. perghhhh... mintak tolong kat saya cari org yang boleh supply kulit tart.. heheh.. Rezeki ye kak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...