Sunday, January 10, 2010

3 TIER FRUITS WEDDING CAKE


3 Tier Fruits Wedding Cake ni di tempah oleh Iema untuk majlis perkahwinan Abangnya di Benut Pontian. Kek yang sangat berat. Kek Coklat Moist dan toppingnya adalah daripada buttercream. Bila di campur kesemua beratnya mencecah ke 10kg. berat khennnn.................. Sebenarnya Iema menempah kek ni untuk memberi kejutan buat abang tersayang.. Tapi yang bestnya.. Tuan empunya badan iaitu Iema sendiri pun telah terkejut dengan satu insiden yang memang agak suprise gak ler.. hehehehe... meh haku citer dari A sampai Z... Haku hantar kek seawal pukul 11am. Ye la dari pasir gudang ke benut kan.. Lepas tu iema jemut Makan di mana haku telah menambah nasi sebanyak 2 pinggan.. hahahahha.. sedap woo nasi beriani..lepas kekenyangan.. duduk2 jap menghirup udara yang agak segar.. sebab hujan gerimis.. hehehehe dalam pkl 12 lebey tu haku dah gerak nak pasang tiang kek.. Dannnnn di sini la bermulanya.... jeng..jeng..jeng........ haku pon begerak menuju ke meja tempat kek di letakkan.. dan kebetulan masa tu iema sedang berbual dengan seseorang.. Dan........ Iema bagitau kat haku yang.. ada lagi sebiji KEK kahwin hadiah daripada kwn pengantin perempuan.. bincang punya bincang punya bincang... akhirnya.. masalah selesai.. bukan masalah beso ponnn... hehehehe... kek yg lagi satu di letakkan di hadapan meja pengantin (meja makan beradab) dan kek haku kat depan. sebab tinggi.. dan yang bestnya bila haku mendeco. rkn yang seorang lagi pon mendeco. mcm pertandingan mendeco kek la pulak... Iema tersuprise... haku pon tersuprise gak.. boleh gitue... Tapi tu la.... Rezeki Pengantin kan.......... Apapon... Terima kasih banyak2 iema kerana menempah ngan akak dan semoga berpuas hati dengan tempahannya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...