Saturday, December 19, 2009

WEDDING CAKE





kek kawen 3 tingkat juga di tempah oleh Ema.. nak design cam my best friend wedding tahun lepas.. jadi ni kira siaran ulangan lerr.. Tapi yang ni versi kek yang belum di pacak tiangnya. haku betul2 lupa nak amik gambo masa dah jadi Flat 3 tingkat.. sebabkan.... korang nak tau.. masa haku nak pi anto kek ni kan... dah lambat tau.. lepas tu kan... masa nak pi anto tu tetiba lak keta tak leh start.. Pulak... dah tu mr. hubby pun bagitau la.. yang tadi dia pi basuh enjin keta.. punya haku hangin satu badan... dah la masa tu panas terik.. keta lak tak leh start.. nasib baik ada keta jiran sebelah... ngeh..ngeh..ngeh.. Keta anak dara yang tolong haku wat kapkek tu.. pinjam jap.. tapi tak leh lama sebab anak dara tu nak pi tengok artis kat Kompleks pasir gudang.. pas tu kan.. masa sampai tu kan.. haku pun bukak la kotak kek.. sekali............ korang tau... bunga rose kek bawah tu.. gugur.. Adoiiii... lepas tu haku pun pi la tgk dalam keta.. sebab memang haku ada bawak krim lebih ngan noozle.. takut jadi macam ni la.. check punya check.. la.. t'tinggal ngan pudding sekali.. Adoi... haku ingat mr. hubby dah bwk masuk dlm keta.. Lagi satu hal.. nasib baik boleh angkat balik rose tu.. kalau perati memang nampak cacat gak ler. tapi kalau tgk mcm tu tak nampak sangat.. pulak tu.. kat majlis kawen Ema ni.. punya la ramai budak..  masa haku bukak kotak kek pun sampai dah tak leh pusing kiri kanan.. ramai noh yang b'kerumun.. nak pasang lagi la tak boleh..takut keknya gedebushhh jatuh je kan.. haku tunggu jap.. makan2 jap... pengantin tak kuar lagi.. dah la haku pinjam keta orang.. nak tak nak.. haku bincang ngan kakak pengantin.. pacak 2 tingkat dulu.. kalau pengantin dah kuar.. baru naikkan yang tingkat atas.. budak ramai betul mengelilingi kek itueww.. ngeh..ngeh..ngeh... tu yang sampai t'lupa haku nak amik gambo tu.. tapi dapat sms dari ema dia puas hati ngan keknya.. Hmmm.... thanks Ema..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...